Kisah Cintaku

 Kisah Cintaku


Lirik

Dimalam yang sesunyi ini

Aku sendiri tiada yang menemani

Akhirnya kini ku sadari

Dia telah pergi tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang

Kisah cintaku yang seperti dulu

Hanya dirimu yang ku cinta dan ku kenang

Didalam hatiku takkan pernah hilang

Bayangan dirimu untuk selamanya

Mengapa terjadi kepada dirimu

Aku tak percara kau telah tiada

Haruskah ku pergi tinggalkan dunia

Agar aku dapat berjumpa denganmu

Dimalam yang sesunyi ini

Aku sendiri tiada yang menemani

Akhirnya kini ku sadari

Dia telah pergi tinggalkan diriku

Adakah semua kan terulang

Kisah cintaku yang seperti dulu

Hanya dirimu yang ku cinta dan ku kenang

Didalam hatiku takkan pernah hilang

Bayangan dirimu untuk selamanya

Mengapa terjadi kepada dirimu

Aku tak percara kau telah tiada

Haruskah ku pergi tinggalkan dunia

Agar aku dapat berjumpa denganmu

Mengapa terjadi kepada dirimu

Aku tak percara kau telah tiada

Mengapa terjadi kepada dirimu

Aku tak percara kau telah tiada

Haruskah ku pergi tinggalkan dunia

Agar aku dapat berjumpa denganmu

Sumber: LyricFind

Penulis lagu: Tito Soemarsono


Komentar